Tuesday 1 May 2012

episod 7 ~ Huwarghhh

domobrader.blogspot.com    

 Aku rasa aku dah cukup sabar..die amik meja aku..


     Pasal bench kat makmal tu, pun aku leh buat x kisah lagi..sebab 3-4 hari ni aku banyak buat  fieldwork..so aku tak  guna sangat bench tu. It's ok..dua tiga kali aku datang nak cakap aku nak guna balik meja tu tapi sebab dia busy so aku pun kensel la nak gitaw die..

Takpelah. Aku leh guna meja lain kat belakang, jauh cket takpe. Mungkin hari ni die susah aku tolong die pasni org lain susah die akan tolong pulak..gitu le.


Tapi apa yg buat aku hangin ialah kenapa sikap die tu macam tak puas hati sangat dengan aku?

Aku ade salah kat die ke? Npe dari first  day die macam tak suke at aku..positive..think positive.. mgkin aku x sedar aku ade terrrr-buat salah pada die.
Selawat..selawat.
Tak baik marah-marah. Mungkin jugak memang aku yang silap.
Maka aku pun pergi dekat die. First aku nak mintak maaf kalau aku dah singgung perasaan die..then harap sangatlah die leh terus terang ape punca semua ni supaya kitorang leh keje sama-sama cam sepatutnya. Takyah gaduh takyah bermasam muka..
 Nak tahu apa dia buat?? Terus die cabut nama aku kat bench tu! Then dengan dengus kucing die tu terus ditulisnya nama die besar-besar atas kertas then hempas kat bench tu!
Arrghhhh. This means war. Darah aku naik ke tiba-tiba. Menggigil tangan aku tahan marah.
Baru nk 'bergasak' bos lak tetiba panggil..eeeeeeeiii sib bek ko!

Aku dh xde mood nk wat kje.. hangin satu badan. Sok jela aku datang keje. Surat kebenaran utk keje weekend x sempat nak taip. Mean keje free jela besok nampak gayanya. Tp xpe lah dari dok mengadap mke hantu pmpuan tu bek aku dtg weekend.



 

puteri peach . domobrader . ceritalah lagi

No comments:

Post a Comment